موارد استفاده از ظروف ملامین هتلی

یکی از مکان هایی که ظروف ملامین در آنجا کاربرد بسیار دارد، هتل ها هستند. در این مقاله سعی بر آن داریم چند مورد از فواید استفاده ظروف ملامین هتلی را برایتان مورد بررسی قرار دهیم. یکی از این فواید، سبک بودن این ظروف در هنگام جا به جایی است که، کار کارکنان هتل ها بسیار آسان تر از استفاده سایر ظروف پذیرایی نموده است.

یکی دیگر از فواید، به صرفه بودن ظروف ملامین نسبت به ظروف دیگر( مانند آرکوپال، سرامیکی و چینی ) می باشد، زیرا اکثر هتلداران با استفاده از ظروف دیگر متحمل هزینه های گزافی می شوند و استفاده از ظروف ملامین هتلی با صرفه ترین روش جهت استفاده طولانی مدت است.

همچنین یکی دیگر از فوایدی که هتلداران را ترغیب به استفاده از ظروف ملامین می کند این است که، استفاده از ظروف چینی و سرامیکی در هتل ها به دلیل سنگینی ظروف، مورد استفاده قرار نمی گیرد، چون هنگام جا به جایی و شستشو، امکان شکستگی این ظروف، بالاتر می باشد و خطرات زیادی به همراه دارد.

ظروف ملامین هتلی، با وجود سبک، طراحی و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی که مخصوص هتل ها طراحی شده است، ودر زیباترجلوه دادن غذا هنگام سرو تاثیر به سزایی دارد. در اکثر هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد. انواع طرح های چاپ شده بر روی ظروف عبارتند از: طرح رز، طرح کوکب و طرح ترمه که بر روی ظروف نقش بسته است و زیبایی آن را دو چندان می کند.

ظروف ملامین هتلی بر خلاف مزیت های فراوان که برایتان شرح نمودیم، دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند. به طور کل، صاحبان هتل ها با استفاده از ظروف ملامین هتلی علاوه بر صرفه جویی در هزینه خرید ظروف، خیالی آسوده از بابت رضایت مشتری های خود نیز، داشته باشند. بهتر است هنگام خرید ظروف ملامین حتما به نام تجاری و سابقه کارخانه تولید کننده دقت فرمایید.

هر آنچه که باید در مورد درباره ظروف ملامین بدانیم

لوازم خانگی های زیادی برای آسان شدن زندگی بشری وجود دارند. لوازمی مانند: ظروف آشپزخانه. هر چقدر ظروف آشپزخانه سبک تر و شکیل تر باشد، ذوق و علاقه استفاده از آن دو چندان می شود. با وجود تولید هزاران نوع از ظروف آشپزخانه، یکی از نمونه های پرطرفدار ظروف، ظروف ملامین هستند.

ما سعی بر آن داریم در ادامه مطالب به استفاده ظروف ملامین هتلی در هتل ها بپردازیم. با گذشت سال ها از تولید این ظروف، امروزه کارخانه های تولید ظروف ملامین، با به روز رسانی محصولات خود جان تازه ای گرفته اند. با به کارگیری طراحی و رنگ های مختلف و جدید، با بالابردن کیفیت در تولید ظروف ملامین، کاربرد این ظروف افزایش یافته است.

خصوصیات ظروف ملامین

  1. سهولت در جا به جایی
  2. دارای قیمت مناسب
  3. طراحی و سبک های نوین
  4. طراحی در انواع مدل و اندازه
  5. آسیب پذیری کمتر نسبت به سایر ظروف

 

بهترین کارخانه تولید کننده ظروف ملامین

یکی از کارخانه های تولید کننده ظروف ملامین هتلی، کارخانه ملامین شیرکوه یزد است که، کار تولید خود را از سال 1371 آغاز نموده است و با توجه به سابقه بالا و کیفیت مطلوب محصولات خود، طرفداران فراوانی در میان هتل ها و رستوران ها دارا می باشد. همچنین این کارخانه، فعالیت بالایی نیز در زمینه صادرات محصولات خود به کشور های خارج از ایران مانند: کشور عراق و دبی دارد.

جهت سفارش ملامین هتلی می‌توانید فرم زیر را تکمیل نمایید یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۴۵۵۸۵۲۳ تماس بگیرید.

سرویس 6 نفره 35 پارچه گرد طرح کوکب

سرویس 6 نفره 35 پارچه گرد طرح کوکب