چرا از ظروف ملامین رستورانی استفاده کنیم؟

با شنیدن عبارت ظروف ملامین رستورانی، حتما همگی شما ظروف ملامینی را که در خانه ها استفاده می شد به یاد می آورید. با این که این ظروف جای خود را به انواع دیگر ظروف همچون چینی ها و آرکوپال ها داده اند اما مزایای منحصر به فرد آن ها باعث شده تا همچنان مورد تقاضا باشند و کارخانجات تولیدی به تولید ظروف ملامین رستورانی بپردازند. جنس این ظروف از نوعی پلاستیک فشرده می باشد که در بعضی موارد از مواد رزین هم در آن استفاده می شود.

به همین دلیل در گذشته احتمال سرطان زا بودن آن را می دادند اما با انجام تغییراتی در تولید آن ها، این مشکل حل شده و شما با خیال راحت برای مصارف خانگی و رستورانی برای خرید آن اقدام کنید. ظروف ملامین رستورانی دارای مزایایی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

سرویس 6 نفره 35 پارچه گرد رنگ زرد

سرویس 6 نفره 35 پارچه گرد رنگ زرد

 

تنوع و استحکام ظروف ملامین

این ظروف در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. به علاوه زمانی که شما قصد استفاده از این ظروف را در رستوران خود دارید، می توانید بر روی آن ها لوگو و نام رستوران را چاپ کرده و رنگ و طرح ظروف را با محیط هماهنگ کنید. این ظروف انواع کاربری ها از جمله دیس، بشقاب برنج خوری، خورشت خوری، پیش دستی، کاسه، لیوان و … را شامل می شود. بنابراین شما قادر خواهید بود تا برای رستوران خود سرویس کاملی را خریداری کرده و از ظروف یک دست استفاده کنید.

ظروف ملامین رستورانی بسیار مقاوم هستند و به ندرت دچار آسیب و شکستگی می شوند. همین موضوع سبب شده تا برای استفاده در رستوران ها از آن ها استقبال شود. علاوه بر این، حتی اگر شکسته شوند نیز مانند ظروف چینی و کریستال پودر نشده و به اطراف پرتاب نمی شوند.

 

سهولت استفاده از ظروف ملامین رستورانی

استفاده از این ظروف در محیط رستوران بسیار آسان است. چرا که دارای وزنی بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل هستند. علاوه بر سبک بودن ویژگی بسیار جالبی دارند. این ظروف بعد از شست و شو به سرعت خشک شده و لازم نیست زمان زیادی برای خشک کردن آن ها صرف کنید. این ظروف با یک ابر نرم پاک می شوند و البته قابلیت شست و شو در ماشین ظرف شویی را نیز دارند. ظروف ملامین رستورانی برای سرو انواع غذاهای گرم و سرد مناسب می باشند. با توجه به عایق بودن این ظروف و عبور ندادن حرارت خیلی راحت برای سرو انواع سوپ مناسب می باشند.

البته سرو انواع دسر و سالاد نیز از دیگر کاربردهای این ظروف است. بدین ترتیب شما با خیالی آسوده می توانید برای خرید ظروف ملامینی برای رستوران خود اقدام کنید و در تمام کاربری ها از آن ها استفاده کنید.

مقرون به صرفه بودن

این ظروف در مقایسه با ظروف چینی و آرکوپال بسیار مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این که هنگام خرید اولیه ی آن ها هزینه ی کمتری متقبل می شوید، هنگامی که نیاز به اضافه کردن و رفع کمبود ظروف خود داشته باشید نیز هزینه ی کمتری صرف می کنید. البته در نظر داشته باشید که این کار حمایت از تولید ملی بوده و به صورت غیر مستقیم نیز به اقتصاد شما کمک خواهد کرد.

حال که با مزایای این محصولات آشنا شدید کافی است برای سفارش از کارخانه ملامین شیرکوه یزد فرم زیر را تکمیل نمایید یا با شماره تلفن 09134558523 تماس بگیرید.

سرویس 6 نفره 35 پارچه گرد طرح رز

سرویس 6 نفره 35 پارچه گرد طرح رز